File Bekçisi(Mal Peet) Kitabının Eleştirisi

   Hayatım boyunca oynadığım, izlediğim mahalle maçlarında hep bir problem olmuştur.'Kaleye kim geçecek?'Oysa bana göre en önemli pozisyon, son savunma hattıdır kalecilik.Ama maçlarda bunu hiç dile getirmedim.Malum bir kere adınız kaleci diye çıkarsa yandınız.Bu düşüncelere sahip biri olarak kitapçıda dolaşırken daha önce adını duymadığım bir kitabı hemen aldım.Sayfa sayısı oldukça az olan bu kitabı(232 sayfa) iki günde bitirdim.Peki ya okumaya değer bir kitap mı?


 
Her Çocuğun Rüyası
 
    Maç bittikten sonra eve doğru yönelmiştim ki arkamdan bir ses geldi.'İdman Pazartesi saat 09:00'da sakın geç kalma.'İşte Barcelona kariyerim böyle başladı.Kitaptaki anlatım bundan daha iyi olsa da ana fikir aynı.Sokaklardan zirveye.Dünya Kupası'nı kazandıktan sonra buralara nasıl geldiğini anlatıyor başkahramanımız kitapta.Hayatından önemli kesitleri paylaşıyor ve bizi de soluksuz bırakıyor.Kitaptan bir an bile kopartmayan doğal, gerçekçi diyalogları,gizemini son ana kadar koruyan olay örgüsü ve şahane anlatım kitabı mükemmelleştiriyor.
 
Artılar
+Karakterin gelişiminin iyi yansıtılması
+Hikayesi
Eksiler
-Sayfa sayısı(Normalde sayfa sayısı çoğaldıkça sıkmaya başladığı için artılara yazardım ama hikaye o kadar güzel ki keşke daha uzun olsaydı.)
-Gazetecinin anlatıma etkisi daha fazla olabilirdi.
 
Puan: 8/10
Okumadan geçmeyin!

Yorum Gönder