En Güzel 5 Oyun Videosu

    Reklam, her ürün için olduğu gibi oyunlar için de önemlidir.Hatta bazen oyunun önüne bile geçebilirler.Bu yazımızda bize göre en güzel oyun videolarını sıraladık.


5-Deus Ex: Human Revolution
Serinin eski oyunlarını aratır mı aratmaz mı tartışmaları sürerken yayınlanan video yüreklere su serpmişti.

4-Saints Row: The Third
Oyunun kendine has stilini tam anlamıyla kazandığı oyundu Saints Row: The Third.Sinematik videosu da bana kalırsa bu listeye girmeyi hakediyor.

3-Batman:Arkham Knight
Batman ol!Arkham serisinin son oyunu müziğiyle,görselliğiyle ve Jim Gordon'ın sözleriyle harika bir tanıtım videosu.
 
2-Need For Speed

Seriyi eski günlerine döndürmek için sıfırdan yapılan Need For Speed, karışık yorumlar alan bir oyun oldu.Ama çıkış videosu kesinlikle serinin ruhunu yansıtmayı başardı.Özgür olmak istiyorum, eğlenmek istiyorum.Bu gece direksiyonun başına ben geçiyorum.

 
1-Assassin's Creed:Revelations
Ezio'nun son macerası ve İstanbul'da geçiyor.Bunlar oyunu oynamanız için yetmiyorsa bu videoyu izlemenizi tavsiye ederim.
 
 
Bir de bonus olarak Dead Island'ı da ekleyebiliriz.Listede şu oyun eksik, bu ne biçim liste vb. görüşlerinizi yazmayı unutmayın.

Yorum Gönder