Garez(Griffin Hayes) Kitabının Eleştirisi

  

      Kitabevinde öylesine dolanırken Garez kitabının arkasındaki özet çok hoşuma gitti.Millingham Kasabası'nda seri cinayetler başlar.Kötü bir ruh intikam için geri dönmüştür.Millingham’a hoş geldiniz!Nüfus: 5000, 4999, 4998…Tabii ki hoşuma giden kötü ruhun insanları öldürmesi değil geri sayım.

   Kitap cadı olmakla suçlanan bir kadının yakılmasıyla başlıyor.Şaşırtıcı olansa kadının gerçekten büyülü güçleri olması ve kendine bu acıyı yaşatanları lanetlemesi.Kitabın ilk sayfalarından kötünün kim olduğu ve amacı ortaya çıkıyor geriye kalan tek gizem ise niye şimdi başladığı, onun da cevabı oldukça bariz.

Artılar
+Özeti

Eksiler
-Anlatım
-Sürükleyici olmayan konu

Puan: 4/10
Yazarın ilk kitabı olan Garez'i tavsiye etmiyorum.Oldukça sıradan ve hemen unutulan bir kitap.

2 yorum

Kitapta REENKARNASYONDAN bahsediliyor . Saçma bir konusu var . Geçmişteki yaşananların farklı isimlerle geleceğe kadar gelmesi reenkarne olması anlatılıyor . Konu reenkarnasyon olunca doğal olarak kitabın saçmalığı artıyor . Anlatım şekli aradaki espriler güzel ancak konu somut degil anlamlı degil . Genel olarak saçma demek istiyorum . Gerçekçilik yok .

Reply

Görüşleriniz ve özet için teşekkür ederim.Çok güzel özetlemişsiniz konuyu ancak anlatım hakkındaki görüşlerinize katılmıyorum.Anlatımı amatör, araya sıkıştırılan esprileri ve anıları da genel itibariyle gereksiz buldum.Ama konunun anlamsız olduğu noktasında sizinle hemfikirim.

Reply

Yorum Gönder